A kör bezárul: már a boltokban a bizonyíték, hogy a visszaváltott Szentkirályi-palackokból is újra palackok lesznek
A Szentkirályi Magyarország az elsők között kezdte meg a kötelező visszaváltási rendszer szerinti italcsomagolások értékesítését, most pedig már arról számol be a vállalat, hogy újrahasznosított anyagot is tartalmazó palackokba töltött Szentkirályi-termékek várják a vásárlókat a boltok polcain. Ezzel a vállalat
Haiku ihletésű őzhús fogással nyert a fiatal séf – Kihirdették a 2024-es San Pellegrino Young Chef Award for South Europe győztesét
Budapest, 2024. december 13. – Málta szigete adott otthont a S.Pellegrino Young Chef Academy verseny 2024-es regionális döntőjének, amelynek magyar résztvevője egy korántsem hagyományos fogással mutatta be hazánk gasztronómiai sokszínűségét. A S.Pellegrino Young Chef Academy által létrehozott globális kezdeményezés célja
Egy cseppel közelebb az egészséghez: így lehet izgalmas a napi folyadékpótlás
A nem megfelelő hidratáció fejfájást, fáradtságot és koncentrációs problémákat okozhat, sokan mégsem fogyasztanak elegendő folyadékot, mert sok esetben egyhangúnak érzik a vízivást, vagy nem akarnak cukros italokkal extra kalóriát bevinni a szervezetükbe. Hogyan tehetjük mégis izgalmasabbá a folyadékfogyasztást anélkül, hogy
Eldőlt a Szentkirályi Tehetségprogram 3,5 millió forintos össztámogatásának sorsa
Természetes kalciumpótlás karnyújtásnyira – új névvel és külsővel debütál a Theodora Calcia
Budapest, 2024. július 17. – Megújult a Theodora Kékkúti természetes ásványvíz, amely a termék előnyeinek hangsúlyozásával ezentúl modernebb, egyben letisztultabb arculattal várja az egészségtudatos fogyasztókat a boltok polcain. A név új, de az érték örök: a Theodora Calcia egyediségét az
Kihirdették a Szentkirályi Tehetségprogram három nyertesét
A női sportolók diadalmaskodtak a Szentkirályi Tehetségprogramban 2024-ben. A Magyar Olimpiai Bizottság szakmai támogatásával létrejött kezdeményezés a program nagykövetével, Berki Krisztián tornász olimpiai bajnokkal kereste a nyári olimpiai sportágakban kiemelkedő, 14-18 éves fiatal sportolók közül azt a hármat, akik sportfejlődését
Már az üzletek polcain a Szentkirályi Magyarország betétdíjas PET-palackjai
A Szentkirályi Magyarország az elsők között kezdte meg a DRS (Deposit Return System), vagyis a kötelező visszaváltási rendszer szerinti italcsomagolások gyártását és értékesítését. Milyen út vezetett idáig? Erre is választ ad a vállalat. A Szentkirályi Magyarország évek óta elkötelezett támogatója
Merész életfilozófia és márkatörténeti örökség – Magyarországon is megújult a Pepsi arculata
Újratervezte arculatát a Pepsi. Vizuális öröksége előtt tisztelegve és egyben reagálva a dinamikusan változó jelenre, a vállalat 14 év után megújította logóját, vagyis a márkanevet bemutató ikonikus piros-fehér-kék hullámokat. Az új külső ugyanazt a nagyszerű Pepsi ízt rejti, mint korábban.
Egy csepp gyümölccsel lesz még izgalmasabb a Szentkirályi
Gyümölcsös újdonsággal teszi ízletesebbé az egészséges napi folyadékbevitelt a Szentkirályi. Áprilistól került a boltokba a Szentkirályi Egy Csepp Gyümölcs ásványvíz, amely nem tartalmaz cukrot és édesítőszereket, csupán egy csepp természetes citrom- és erdeigyümölcs-kivonattal teszi még izgalmasabbá a piacvezető ásványvizet. Egy