A reklámok helyett most a kreativitásé a főszerep!

Elindult a Pepsi Space, a Z-generáció alkotóit célzó kampány

A Pepsi egyedülálló versenyével a Z-generációra irányítja a figyelmet. A Pepsi Space kampányban szabad kezet és teret kapnak a jelentkezők, hogy megmutathassák Magyarországnak a bennük rejlő kreativitást. A versenyen négy kategóriában lehet pályázni, a pályaművek közül pedig három közismert mentor és a pályázat szervezőiből álló zsűri választja ki a húsz nyertest, akik részt vehetnek egy díjátadó rendezvényen, emellett alkotásaik akár a Pepsi közterületi plakátjaira és digitális felületeire is felkerülhetnek, ezáltal széleskörű ismertségre tehetnek szert.

Budapest, 2023. június 19. – A Pepsi egy újszerű alkotói pályázat formájában ösztönzi a fiatalabb generáció tagjait a kreatív folyamatok megélésére. A Pepsi Space versenyre július 31-ig küldhetik be a pályaműveket audio, vizuális, vagy audiovizuális formában.

„Szeretnénk támogatni a fiatalokat abban, hogy merjék kifejezni önmagukat, engedjék szabadjára a kreativitásukat, és mutassák meg, ők milyennek látják a világot. A Pepsi Space a Z-generációra fókuszál, de célunk, hogy a pályamunkákkal valamennyi korosztályhoz szóljunk, megmutatva, mekkora kreativitás lakozik az új generáció tagjaiban” – mondta Zubály Ildikó, a Pepsi brand managere.

A pályázatra témamegkötés nélkül, négy kategóriában lehet jelentkezni: fotó, grafika, rövid videó és zene/hanganyag formájában. A kreatív kampánynak húsz nyertese lesz, akiket a szervezőkből álló zsűri és a három mentor, Cinthya Dictator fotóművész, média designer, televíziós szereplő, T. Danny énekes, rapper és dalszerző, valamint Trunk „Dablty” Tamás digitális tartalomkészítő, műsorvezető, többkönyves szerző választ ki. A mentorok és a zsűri a kreativitás, az eredetiség és a stílus alapján hozza majd meg a döntését.

A nyertes munkák alkotói egy nagyszabású díjátadón kapnak további bemutatkozási lehetőséget, ahol a sajtó képviselői és a mentorok is jelen lesznek. Emellett a Pepsi által szervezett utókommunikációs kampány is rájuk irányítja majd a figyelmet, melynek keretében a Pepsi reklámok helyén a nyertes alkotások jelennek majd meg.

 

A Pepsi Space pályázat 2023. június 01-től 2023. július 31-ig tart, a pályaműveket a www.pepsispace.hu oldalon lehet feltölteni.

Egyetlen palack sem tartalmaz BPA-t


A biszfenol A (röviden BpA, képlete (CH3)2C(C6H4OH)2) a műanyaggyártásban használt adalékanyag, amit főleg anyagok lágyítására használnak.

Az elmúlt években több, mint száz tudományos jelentés bizonyította, hogy a BpA több egészségügyi problémáért felel, ezért az Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság, az EFSA 2015—ben úgy döntött, hogy korlátozza az élelmiszeripari felhasználását. A PET palackok, mivel közvetlenül érintkeznek az élelmiszerrel, például egyáltalán nem tartalmazhatják ezt az anyagot.

A Szentkirályi Magyarország felelős vállalatként minden jogszabályt maradéktalanul betart, így a vállalat évekkel ezelőtt áttért a BPA-t nem tartalmazó PET granulátumra.