Nyaralj, fotózz és utazz a mesés Hawaii-ra a Szentkirályival!

Igazi álomnyaralást, egy Hawaii-ra szóló, kétszemélyes utazást sorsol ki a Szentkirályi idén nyáron azok között, akik csatlakoznak a most induló #egycseppnyar közösségi kezdeményezéshez. A pályázóknak ehhez csupán annyit kell tenniük, hogy nyaralásuk helyszínén lefotóznak egy palack Szentkirályi ásványvizet, és a képet megosztják az Instagramon az #egycseppnyar hashtag használatával.

Már tavaly nyáron is rendkívüli érdeklődés övezte a népszerű ásványvízmárka „Egy csepp nyár” elnevezésű kampányát: több mint 7000 fotó érkezett olyan kedvelt nyaralóhelyekről, mint a horvát tengerpart, az olasz főváros, a görög szigetvilág, New York, Dubaj, a Balaton, Debrecen, a Velencei-tó vagy éppen Szentkirály. A kezdeményezés sikerét látva a Szentkirályi idén ismét várja a belföldi vagy külföldi nyaraláson készült fotókat, a fődíj tekintetében pedig emeli a tétet; míg tavaly a világ egyik legizgalmasabb városába, New Yorkba lehetett eljutni, addig idén igazi álomnyaralásban részesül a nyertes, aki egy hetet tölthet az orchideák szigetének is nevezett Hawaii-on.

A kampányt az inspirálta, hogy már korábban is érkeztek kreatív és egyedi fotók Szentkirályi fogyasztóktól, akik külföldi utazásaikra is magukkal vitték kedvenc ásványvizüket. Magyarország piacvezető ásványvízmárkája azok számára szeretne kedveskedni ezzel a kezdeményezéssel, akik imádnak utazni, fotózni, és a megfelelő folyadékpótlásról a díjnyertes Szentkirályi ásványvízzel gondoskodnak.  Az erről készült fotót a pályázók az #egycseppnyar hashtaggel oszthatják meg nyilvános Instagram profiljukon, vagy küldhetik el a Szentkirályi Facebook oldalára privát üzenetben.

„Különösen közel áll a szívünkhöz ez a kampány, amelyet a vásárlóinktól érkezett képek ihlettek. Izgatottan várjuk, hogy idén milyen egyedi ötletekkel és színes élményekkel találkozhatunk a feltöltött fotókon. Ez a közösségi kezdeményezés nagyszerű lehetőséget teremt arra, hogy a fogyasztók ne csak velünk, hanem egymással is megoszthassák kedvenc nyári pillanataikat és nyaralásuk legszebb emlékeit. Bízunk abban, hogy idén még többen pályáznak majd! – mondta el van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi Magyarország marketingvezetője.

Az idei játék július 15-én indul és egészen augusztus 31-ig tart, a fődíj pedig egy egzotikus hawaii út, amelyet a Vista Utazási Iroda biztosít. A „Legjobb belföldi kép”, „Legjobb tengerparti kép” és a „Legkreatívabb fotó” kategóriák nyerteseit zsűri választja ki, és egy-egy Fujifilm Instax Mini 9 fényképezőgéppel díjazza. A résztvevők között emellett minden nap kisorsolnak egy trendi strandtörölközőt is.

Egyetlen palack sem tartalmaz BPA-t


A biszfenol A (röviden BpA, képlete (CH3)2C(C6H4OH)2) a műanyaggyártásban használt adalékanyag, amit főleg anyagok lágyítására használnak.

Az elmúlt években több, mint száz tudományos jelentés bizonyította, hogy a BpA több egészségügyi problémáért felel, ezért az Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság, az EFSA 2015—ben úgy döntött, hogy korlátozza az élelmiszeripari felhasználását. A PET palackok, mivel közvetlenül érintkeznek az élelmiszerrel, például egyáltalán nem tartalmazhatják ezt az anyagot.

A Szentkirályi Magyarország felelős vállalatként minden jogszabályt maradéktalanul betart, így a vállalat évekkel ezelőtt áttért a BPA-t nem tartalmazó PET granulátumra.