Pepsi

Az amerikai PepsiCo vállalat által gyártott Pepsi Colát 1898-ban egy észak-karolinai kisváros gyógyszerésze alkotta meg, mára pedig a világ egyik legismertebb márkájává nőtte ki magát. 125 éves fennállását arculatváltással ünnepelte, ennek egyik meghatározó eleme a markánsabb betűtípussal és karakteresebb, új electric blue és fekete színekkel felfrissített logó, amelyet elsőként tavaly Észak-Amerikában, 2024-ben pedig világszerte is bemutatott. A Pepsi jövőre vonatkozó merész elképzeléseit megújult, „Többre szomjazom!” filozófiája tükrözi leginkább: azokat az embereket ünnepli és támogatja, akik generációtól függetlenül szomjazzák az izgalmas és váratlan dolgokat, többek között a kultúra, a sport, a gasztronómia és a szórakozás területén.

A márka nagykövetei világszerte olyan generációkat meghatározó ikonok, mint például Jack Grealish, Son Heung-min, Pinky Cole Hayes vagy Lionel Messi. A Pepsi továbbá főszponzora az UEFA Bajnokok Ligája labdarúgó kupasorozatnak és büszke támogatója az EA SPORTS FC™ 24-nek.

A mindenki által ismert és szeretett Pepsi mellett ma már cukormentes, illetve ízesített cukormentes változatban is elérhető, hogy mindenki megtalálja a számára megfelelőt.

Többre szomjazom! Pepsi.

Egyetlen palack sem tartalmaz BPA-t


A biszfenol A (röviden BpA, képlete (CH3)2C(C6H4OH)2) a műanyaggyártásban használt adalékanyag, amit főleg anyagok lágyítására használnak.

Az elmúlt években több, mint száz tudományos jelentés bizonyította, hogy a BpA több egészségügyi problémáért felel, ezért az Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság, az EFSA 2015—ben úgy döntött, hogy korlátozza az élelmiszeripari felhasználását. A PET palackok, mivel közvetlenül érintkeznek az élelmiszerrel, például egyáltalán nem tartalmazhatják ezt az anyagot.

A Szentkirályi Magyarország felelős vállalatként minden jogszabályt maradéktalanul betart, így a vállalat évekkel ezelőtt áttért a BPA-t nem tartalmazó PET granulátumra.